Nyitvatartás

1098 Budapest, IX.ker.

Dési Huber István u. 7.

Hétköznap 9-17 óráig.

Szeptember  1-ig

szombatonként 

ZÁRVA !

Augusztus

10-től 20-ig

 üzletünk szabadság miatt zárva tart.

.

Fizetési megoldás
Hírlevél
Termékajánló
TOP termékek
Házhozszállítás

Óvodapedagógia

Fő kategória >Könyvek >Óvodapedagógia

Sorrend:

SZÓ-KÉP-TÁR ÓVODAI FEJLESZTŐDOBOZ - 4 ÉVES KORTÓL

SZÓ-KÉP-TÁR második fejlesztődoboza a 4-5 éves korosztály beszédfejlődését segítő eszköz. Szerzője Hargitai Katalin gyógypedagógus, logopédus, speciális pedagógia szakos tanár, a Meixner -módszer jeles hazai képviselője. Több mint 30 éve foglalkozik a beszélt és írott anyanyelv elsajátításának törvényszerűségeivel, módszereivel, valamint a tanítás-tanulás tipikus és atipikus folyamataival.  A színes képekből álló gyűjtemény a gyerekek szótanulását, mondatalkotását, gondolatközlését segíti, fejleszti. 

Alkalmas: 
- a passzív és az aktív szókincs bővítésére, 
- a szótanulási képesség kiépítésére, erősítésére, 
- a mondatalkotás gyakorlására, 
- a megkésett beszédfejlődésű gyerekek terápiájának segítésére, 
- a korai fejlesztésre, 
- a korlátozott nyelvi kóddal kommunikáló gyerekek beszédfejlesztésére. 

A doboz tartalma: 
8 képcsomag, 320 színes képpel, módszertani útmutató 

 
6 990 Ft
SZÓ-KÉP-TÁR ÓVODAI FEJLESZTŐDOBOZ - 5 ÉVES KORTÓL

SZÓ-KÉP-TÁR harmadik fejlesztődoboza a 5-6 éves korosztály beszédfejlődését segítő eszköz. Szerzője Hargitai Katalin gyógypedagógus, logopédus, speciális pedagógia szakos tanár, a Meixner -módszer jeles hazai képviselője. Több mint 30 éve foglalkozik a beszélt és írott anyanyelv elsajátításának törvényszerűségeivel, módszereivel, valamint a tanítás-tanulás tipikus és atipikus folyamataival.  A színes képekből álló gyűjtemény a gyerekek szótanulását, mondatalkotását, gondolatközlését segíti, fejleszti. 

Alkalmas: 
- a passzív és az aktív szókincs bővítésére, 
- a szótanulási képesség kiépítésére, erősítésére, 
- a mondatalkotás gyakorlására, 
- a megkésett beszédfejlődésű gyerekek terápiájának segítésére, 
- a korai fejlesztésre, 
- a korlátozott nyelvi kóddal kommunikáló gyerekek beszédfejlesztésére. 

A doboz tartalma: 
8 képcsomag, 320 színes képpel, módszertani útmutató 

 
6 990 Ft
Szocializációs képességek

Az óvodáskorú gyermek megismerésének, fejlesztésének rendszere, eszköztára című sorozat 5. kötete.- 

 
1 750 Ft
Szocializációt segítő fejlesztő játékok gyűjteménye

A szerzők előszavából:  "Bizonyos szocializációs problémákat, mint pl. a közösségbe való beilleszkedést, a másság elfogadását, valamint a kudarctűrés, szabálytudat kialakítását segíthetjük egy -egy önfeledt, vidám, közös játékkal.

A csoport együttes élménye nemcsak örömforrás, hanem összekovácsoló erő is lehet."

Kiadó: Ovimező Alapítvány, 27 oldal. 

 
1 200 Ft
  Szóra késztető  Háttérismeretek, fejlesztési lehetőségek óvodáskorúak beszéd- és kiejtésgondozásához

Szóról szóra, mondatról mondatra haladó – szóra késztető – könyvünk a kisgyermekek beszédnevelését, kiejtésgondozását segítő szándékkal készült. Az óvodapedagógusok és az alsóbb évfolyamokon tevékenykedő tanítók számára nyolc témakörben foglaltuk össze – gyakorlatias céllal – a beszéd- és kiejtésgondozáshoz nélkülözhetetlen háttérismereteket:

légzéstechnika
artikuláció
beszédritmus
időtartam
hangsúly
hanglejtés
beszédfolyamat-váltás
beszédszünet
Minden témakörhöz számos feladatot, gyakorlatot állítottunk össze, és a kézikönyv egyben szemelvénygyűjtemény is: a kezdő és gyakorló óvodape­dagógusoknak és tanítóknak kíván ösztönzésül szolgálni a beszéd- és kiejtés­gondozás tervezéséhez, annak körültekintő, játékkal körülvett tevékenyked­tetésben történő megvalósításához.
 
 
1 980 Ft
  Szubjektív útmutató – a projektszemléletű óvodai élet bevezetéséhez, gyakorlatban történő alkalmazásához

Ebben a személyes hangvételű óvodapedagógiai kézikönyvben 39 éve pályán lévő gyakorló óvodapedagógusként 14 éves gyakorlati projektpedagógiai tapasztalataimat, gondolataimat, munkám eredményeit, ötleteimet, tervezésemet szeretném veletek megosztani.

Nem az elméleti megközelítésre törekszem – hiszen ez nem az én feladatom –, azonban az e témában járatos szakember, Körmöci Katalin a projektmódszerrel kapcsolatos gondolatait, idézeteit hívom majd segítségül a gyakorlatom bemutatásakor.

Minden óvodapedagógus más-más személyiség, erről a módszerről is, ennek a bevezetéséről, alkalmazásáról is mindenki másként vélekedik. Én a saját elképzeléseimet osztom meg veletek. Inspiráló útmutatónak szánom!

 
3 200 Ft
  Tantárgyi ismeretek vezető óvodapedagógusok képzéséhez

A könyv rendkívül hasznos ismereteket tartalmaz a vezető óvodapedagógusok, hallgatók és téma iránt érdeklődők számára. Bőséges szakirodalmi ajánlás mellett, a könyvtárakban is nehezen hozzáférhető anyagokat is feldolgoz. Megkönnyíti a vezető óvodapedagógusok számára a vezetői munkakörök szakszerű ellátását, az óvoda társadalmi környezetével való hatékony együttműködést, az óvodák tartalmi innovációjának segítését, fejlesztését, menedzselését és a beinduló minőségbiztosítást. Tárgyalja az óvodai nevelés társadalmi és politikai feltételrendszerét, az óvodavezetés személyiséglélektani alapjait, az ösztönzési lehetőségeket, kommunikációs és információáramlási technikákat, a konfliktuskezelést. Kitér a szervezetelméletekre, szervezetpszichológiára és a szervezetfejlesztésre. Külön részben foglalkozik az óvodavezető ellenőrző-értékelő tevékenységével.

 
2 390 Ft
Tanulmányok az óvodáról (9789639955851)
Tanulmányok az óvodáról

Ma sokat hallunk arról, hogy az élet legkülönbözőbb területein gyorsítani, újítani kell. Sokakban, a szülőkben is benne van a szorongás, a félelem a lemaradástól. Vannak munkaterületek, és a versenysport, amelyekre ez igaz. Az óvoda, az óvónői tennivalók nem tartoznak ezek közé. A kisgyermeknevelésben mindent felülírnak a kicsik életkori tulajdonságai, amelyeket alaposan feltár-tak a gyermeklélektani vizsgálatok. A fejlődés természetes folyamatára épülhetnek azok a pedagógiai teendők, amelyek segítik a későbbiekben is fontos személyiségvonások megalapozását. Nagyon helyesen emeli ki ezeket az átdolgozott Óvodai Alapprogram. Ez a kis füzet ezek megvalósításához szeretne segítséget nyújtani.
Sokszorosan kipróbáltuk, hogy itt a "haladás" a gyerekek természetéhez illő jobb irányba fordulás. Az a szép és az a hatékony, ami egyszerű. Bár kezdetben nehéz és mindig sok munkával jár, a csoport nyugalmával, a mindennapok gazdagodásával meghozza a gyümölcsét. A középpontban a szimbolikus szerepjáték áll, aminek alkotóelemeivé válnak az anyanyelvi nevelés, az éneklés, a kézimunka, a tér, a formák, a természet jelenségeinek megtapasztalása, a számolgatás, a szabad mozgás. Hozzá társul a fejből mondott mese világa. Így a legalapvetőbb nevelési feladatokat eredményesen lehet megoldani. Persze a legfontosabb az, hogy magát nevelje a nevelő, mielőtt mások nevelésébe fog.
Néhány gyakorlati példát adunk arra, hogyan lehet kiégés nélkül, áramló könnyűséggel vezetni az óvodások életét.

 
1 680 Ft
Társas problémák és megoldásuk 3-7 évesek körében

Bizonyára minden óvodapedagógus hosszasan tudná sorolni, milyen társas problémákkal küzdenek meg nap mint nap óvodásai. Milyen problémák ezek? Miként birkóznak meg velük a gyerekek? Milyen módon és kikkel együtt érdemes segíteni őket ebben? Többek között ezekre a kérdésekre ad választ ez a kötet. Az elméleti fejezetek sokrétű képet adnak az óvodáskori társas problémák természetéről, a problémamegoldás módjairól, valamint a fejlesztés alapelveiről és lehetőségeiről. 

A könyv mérőeszközei segítségével részletesen feltárhatók a társas problémák és a problémamegoldás módjainak jellemzői. A kötet olyan játékokat és gyakorlatokat is kínál, amelyekkel a gyerekek problémamegoldása célzottan fejleszthető. 

A fejlesztés hatékonysága több ember munkáján múlik, így nagyon fontos a szülőkkel, valamint az óvodapszichológussal és más segítő szakemberrel való szoros együttműködés. A módszertani segédanyag ezen közös munka sajátosságairól és lehetőségeiről is szól.

 
2 980 Ft
Testi érettség, motoros képességek

Az óvodáskorú gyermek megismerésének, fejlesztésének rendszere, eszköztára című sorozat 2. kötete.- 

 
1 750 Ft
  Új mesék, új ötletek Mesés drámajátékok  I-II. kötet

A kétkötetes szakkönyvben olvasható 25-25 mese az évszakokhoz, az óvodákban feldolgozott jeles napokhoz és néphagyományokhoz kapcsolódik. A szerzők összegyűjtötték azokat a témaköröket, amelyekkel általánosan az óvodákban foglalkoznak, és ehhez kapcsolódva írták meg új meséiket. Ajánljuk a könyvet minden olyan pedagógusnak, aki szívesen mesél a gyermekeknek, szívesen alkalmaz drámapedagógiai módszereket, és fontosnak tartja a gyermekek széles körű fejlesztését a vidám, közös játék során!

 
4 380 Ft
Új utakon a nehezen kezelhető gyermekekhez

A könyv elfogyott, új kiadás a közeljövőben nem várható!

Terényi Andrea könyve egy különleges szakkönyv! Különleges, mert a jelenlegi óvodás életkorú gyermek nevelésének gondjaira válaszol, s eközben a jövőnek nevel.

Ajánlom minden olyan pedagógusnak és szülőnek, aki óvodás gyermekeket nevel.

 

 
Nincs raktáron

Sorrend: