Nyitvatartás

1098 Budapest, IX.ker.

Dési Huber István u. 7.

Hétköznap 9-17 óráig.

Szeptember  1-ig

szombatonként 

ZÁRVA !

Augusztus

10-től 20-ig

 üzletünk szabadság miatt zárva tart.

.

Fizetési megoldás
Hírlevél
Termékajánló
TOP termékek
Házhozszállítás

Pedagógia, fejlesztőpedagógia

Fő kategória >Könyvek >Pedagógia, fejlesztőpedagógia

Sorrend:

Ezerarcú reprezentáció
A tetteinket gyakran nem azok a tények irányítják, amelyeket objektíven, mérhetően tapasztalunk, hanem az, ahogyan ezeket a tényeket a magunk számára értelmezzük. Egy család havi bevétele lehet, hogy mások számára könnyed és élvezetes élet lehetőségét sugallja, míg a benne élők úgy érzik, nem engedhetnek meg maguknak luxus kiadásokat, erősen spórolniuk kell. Az egyik ember szerint már az is gazdagnak számít, akinek van a bankban 400 ezer forintja, míg mások ezt a határt a milliós megtakarítások, vagy több milliós vagyontárgyak birtoklásával azonosítják.
Kötetünk első darabja egy tervezett sorozatnak, amelyben időről-időre közzé teszünk olyan írásokat, tanulmányokat, amelyek arra a kérdésre keresik a választ, hogy a társadalom különböző jellemzői, elemei hogyan képeződnek le az emberek fejében. Miként értelmeződnek bizonyos gazdasági, politikai illetve társadalmi fogalmak? Hogyan épülnek ki a különböző meggyőződések a társadalom működéséről? Mit tartanak jónak és rossznak a megkérdezettek az őket körülvevő világban? Kérdéseink fontos értelmezési keretét adja a fejlődés fogalma. Arra törekszünk, hogy ne csak a felnőttek kialakult nézeteit tárjuk fel, és értelmezzük, de minél több adatot gyűjtsünk arról is, hogy a gyerekek, serdülők miként formálják véleményüket, a különböző életkorú gyerekeknek milyen összetettségű és tartalmú nézetei vannak az őket körülvevő szűkebb és tágabb környezetről.
A bemutatott kutatásokat a társadalmi reprezentáció kifejezés kapcsolja össze. Az egyes tanulmányokra, mint egy nagy kirakós játék elemeire kell tekintenünk. Önállóan egyik rész sem ad választ minden kérdésre, de minél több elemet tekintünk át, és illesztünk helyére, annál pontosabban rajzolódik ki a kép egésze.
 
1 890 Ft
Fejezetek a kisgyermeknevelés köréből
"Kötetünkben olyan tanulmányokat közlünk, amelyek a kisgyermeknevelés különböző szegmensei felő közelítik meg a diagnosztizáló, fejlesztő és prognosztizáló munkát. Ajánljuk a csecsemő- és kisgyermeknevelő, az óvodapedagógus, a tanító, a gyógypedagógus és a szociálpedagógia szak hallgatóinak, valamint gyakorló pedagógusoknak is."- 224 oldal 
2 760 Ft
Fejezetek a multikulturális nevelésből
"Minél többet tudunk a gyermeket befolyásoló szociokulturális tényezőkről , annál inkább megértjük tanulóinkat. Jelen kötet ehhez a célhoz viszi közelebb a társadalompedagógiai érdeklődésű olvasót,....."- Eötvös József Kiadó- 195 oldal, puha kötés 
2 630 Ft
Fejleszd az ELMÉD! -Zsenivé válni a hétköznapokban

Általában agyunknak csak kis részét használjuk. A Fejleszd az elméd! azokhoz szól, akiket érdekel, hogy a lehető legjobban kihasználhassák szellemi képességeiket. A kipróbált és tesztelt ötleteket és technikákat alkalmazva felfedezheted az igazi zsenit, aki benned lakik!

Rengeteg, a test különféle részeivel foglalkozó „Hogyan legyünk fittek?” könyv létezik. A Fejleszd az elméd! című könyvben John Middleton felfedi, hogyan maximálhatjuk szellemi teljesítményünket, hogyan tehetünk szert bölcsességre és kreativitásra a munka és a játék terén egyaránt. A problémamegoldástól a történetmesélésen és csevegésen keresztül az agytérképig, ötleteket kapunk, hogy „gyorstöltőre kapcsoljuk” az elménk. Néhány példa.

– Hogyan gondolkodjunk rendszerben?

– Az optimális gondolkodáshoz szükséges környezetet kialakítása.

– A különös elfogadása.

– Tippek életünk lomtalanítására.

– Miként vegyük rá az embereket, hogy elfogadják a nézőpontunkat.

 
2 495 Ft
Fejlesztést segítő játékgyűjtemény

Mindennapi munkánk során egyre több olyan kihívással találkoztunk, ahol a gyermekek egyéni fejlesztésre szorultak. Az értelem, látás, hallás, mozgás, tapintás, beszéd elmaradott működése a gyermekek mindennapi élethelyzetében hátrányokat jelenthetnek. Ezen elmaradt fejlődési területek játékos fejlesztését segíthetik a kiadványunkban megtalálható játékok, tevékenységek, melyeket fejlesztési területtől függően végezhetünk egyénileg, mikro-csoportos formában, illetve a csoport tagjaival együttesen.

 

Dr. Ökrösné Körömi Ilona óvodapedagógus 

 
1 200 Ft
  Fejlesztő pedagógia  Elmélet és gyakorlati példatár a képességfejlesztés köréből

E könyv célja a 3-10 éves korosztály (elsősorban képesség)fejlesztését célzó diagnosztikai és fejlesztési lehetőségek összefoglalása.

A kiadvány a fejlesztő pedagógia bemutatása mellett több, mint 120 fejlesztő játék leírását tartalmazza, melyek a vizuális/auditív…

 
3 000 Ft
Nincs raktáron
Félénk, szomorú és nyugtalan gyerekekről

Az alapérzékek titkait és a bennük rejlõ lehetõségeket fedi fel a szerzõ a Waldorf-pedagógia szemszögébõl. Szívhez szóló könyv gyakorlati útmutatással azoknak, akik a nevelést mûvészetnek gondolják.

,,Figyeljék meg a gyerekek ragyogó szemét, akiknek pl. Jó Roland vagy Szent Miklós legendáját mondják el, ezek olyan történetek, amelyekben a jó ember hõsként lép eléjük. Figyeljék csak meg, milyen büszkén és elégedetten reagálnak a gyerekek, - különösen az általános iskolás korban - szüleik jó cselekedeteire...

...Milyen fáradságos önnevelési munkával kell megküzdenünk a tolerancia erényéért, ha jelentõségét gondolkodásunkkal már felfogtuk! Pedig ha az életérzék nyílt titka közismertté válna, nevelési irányelveink természetes alapját képezhetné, és a toleranciára való fogékonyság már a gyermekek bölcsõjében megjelenhetne."

 
2 490 Ft
Nincs raktáron
Funkcionális analfabetizmus

Az eredményes iskolai oktatás és tanulás alapvető feltétele a jól használható olvasáskészség. Az iskolában eredménytelen tanulók egyre kevésbé képesek a társadalomba beilleszkedni, perifériára szorulnak. A különböző becslések szerint ma a tanulók negyede-harmada funkcionális analfabéta, nem tud megfelelően olvasni. Számukra az olvasás eredménytelen, fárasztó, demotiváló.

 
3 480 Ft
  Gombolyagok, gombok, skatulyák -  Készségfejlesztő játékok hétköznapi használati tárgyakkal 3–7 éves gyerekeknek

Iratkapcsok, gombok, cipőfűzők, skatulyák,dobozok és hasonlók – egyszerű, mindennapos használati tárgyak, melyek újragondolásával a legérdekesebb játékokat élhetik át a gyerekek. Fejlesztik őket, és nem kerülnek szinte semmibe. Az adott játékkal fejleszthető kompetencia, a csoport ideális létszámának megadása mellett játékvariációk, tanácsok segítik a minél személyre szabottabb megvalósítást.

Óvónőknek, fejlesztő pedagógusoknak és szülőknek.

Jutta Bläsius óvodapedagógus, Montessori- pedagógus. Relaxációs pedagógusként végzett, majd kiegészítő szakképesítést szerzett a pszichomotorika terén.

 
1 980 Ft
Gyerekközpontú iskola

Részlet a könyv ajánlójából: A szerző és munkatársai Szegeden , a 80-as években megkísérelték, hogy az óvodától a tanárképzésig terjedő hagyományos tananyag-központú rendszer kereteit szétfeszítsék, és felvillantsák egy gyerekközpontú iskola lehetőségét.Ez a könyv sikereik és kudarcaik leírása olyan tanulságokkal , melyek máig sem vesztettek aktualitásukból.

 
1 980 Ft

Sorrend: