Nyitvatartás

1098 Budapest, IX.ker.

Dési Huber István u. 7.

Hétköznap 9-17 óráig.

Szeptember  1-ig

szombatonként 

ZÁRVA !

Fizetési megoldás
Hírlevél
Termékajánló
TOP termékek
Házhozszállítás

Óvodapedagógia

Fő kategória >Könyvek >Óvodapedagógia

Sorrend:

  Elza Hajnalvölgyben - Az érzelmi nevelés és hagyományőrzés meséje a XXI. századi gyerekekre szabva.

A mese főszereplője Elza, egy budapesti óvodás kislány, akit a szülei egy rokon, Bandi bácsi óvó kezeire bíznak néhány napig. Mi történik a kislánnyal messze a nagyváros zajától? Annyit elmondhatunk, hogy felejthetetlen kalandokban lesz része és közben megismerkedik a palócok híres ételeivel és vendégszeretetével is.

 
3 590 Ft
  Erkölcsi nevelés az óvodában Az óvodáskor viselkedéskultúrája
A nevelés társadalmilag meghatározott, céltudatos tevékenység. Célja, hogy a gyermek személyisége kibontakozhasson, egyben társadalmi fejlődésének objektív folyamata is létrejöjjön – szokásrendszerek, értékalapok kialakulásával.

A ma gyermeke a holnap felnőttje, aki majd építi gyermeke jövőjét, társadalmát, ilyen módon senkinek sem lehet közömbös, mivé fejlődik, hogyan alakul gyermekeink élete. Ezért fontos megvizsgálnunk a családi- és az intézményes nevelés elé gördített akadályokat, a nevelési folyamat problémáit. Megkeresni azokat a lehetőségeket, amelyek segítségével a morális nevelés többet, jobbat tehet gyermekeink személyiségének formálásáért, jellemük fejlesztéséért, viselkedéskultúrájuk alakulásáért.

Hogyan lehetséges az óvodáskorú gyermekek erkölcsiségének alakítása változó világunkban, gyermekeink élő közegében – hangsúlyozottan a család és az óvoda légkörében. Találjunk rá azokra a módszerekre, eszközökre, amelyek segíthetik gyermekeink szociális tanulásának folyamatát. Keressük meg, milyen teendőink lehetnek annak érdekében, hogy gyermekeink felnőtt emberként pozitív értékekkelélhessék mindennapjaikat, formálhassák szebbé és jobbá környezetüket.
Gyermekeink, óvodáskoruk lezártával, olyan erkölcsi érzékenységgel viselkedjenek, amely biztos alapot jelenthet az iskolai oktatás-nevelés folyamatához, annak szűkebb-tágabb környezetében alakuló személyiségükhöz.
 
960 Ft
Értelmi képességek
Az óvodáskorú gyermek megismerésének, fejlesztésének rendszere, eszköztára című sorozat 3. kötete.- Pedellus Tankönyvkiadó- 75 oldal + melléklet, puha kötés 
1 660 Ft
Érzelem, fantázia, gondolkodás óvodáskorban
Gerő Zsuzsa – több mint negyven éves – gyermekpszichológusi, pszichoterápiás munkája során nem csak a gyerekekről, hanem a gyerekektől is nagyon sokat tanult. Sokat, nagyon sokat tudott! Teljes odaadással figyelt a hozzá forduló gyerekekre, akik a vele való kapcsolatban gyógyultak. Ezt az évtizedek alatt összegyűjtött tapasztalatot adta át tanítványainak, beszélte meg a szülőkkel, mondta el előadásaiban, írta meg a szaklapok és ismeretterjesztő folyóiratok hasábjain. Különös hangsúlyt fektetett az óvodás gyerekek játékára és gondolataik, érzéseik rajzban történő kifejezésére.
Az óvodás életkor legfontosabb sajátossága a játék. A szabad játékban sajátítja el a gyermek tapasztalatai, élményei feldolgozását, szerzi meg a világ megismeréséhez szükséges képességeket, a traumák át- és feldolgozását, a konfliktusok feloldási útját és az alkalmazkodást. Ha szeretetteljes, elfogadó légkörben él, ha lehetősége nyílik az életkorának és egyéni jellemzőinek megfelelő tevékenységre, iskolaéretté válásához a lehető legtöbbet kapja.
A kötetben a játék mellett kiemelt helyen, új tartalmakkal szerepel a gyermek és a rajzolás, a művészeti nevelés jelentősége a személyiségfejlődésben. Bízunk abban, hogy ezek az írások inspirációt adnak a rajzelemzéshez, kedvet ébresztve az óvónők körében a gyerekek mélyebb megismeréséhez, megértéséhez. A folyamatosan gyűjtött gyerekrajzok az óvodában dolgozó pszichológusok számára is fontos támpontot nyújthatnak a kisgyermekek érzelmi és társas problémáinak megismeréséhez és megoldásuk segítéséhez.
 
2 980 Ft
Érzelmi-akarati képességek
Az óvodáskorú gyermek megismerésének, fejlesztésének rendszere, eszköztára című sorozat 4. kötete.- Pedellus Tankönyvkiadó- 47 oldal, puha kötés 
1 540 Ft
Éves NAP-TÁROGATÓ

Szívesen megspórolna egy kis időt a gyors tervezéssel? Megjelent az Éves-NAPTÁROGATÓ, a pedagógusok új barátja, mely több, mint 400 ötlettel segíti az óvodai tervezést a nevelési év minden hónapjára!

Minden óvoda életében a jeles napok és a világnapok központi szerepet játszanak, nehéz azonban napról-napra olyan tartalmas, innovatív tevékenységet kitalálni, mellyel a gyerekek számára is izgalmas, érdekes tapasztalatot biztosíthatunk. A pedagógusok sokszor azt sem tudják mihez kapjanak, melyik mesét, verset, dalt, játékot vegyék elő.

Legújabb szakkönyvünk nem csak a legnépszerűbb óvodai jeles napokat tartalmazza, hanem csupa olyan, eddig talán kevésbé ismert jeles napot, mely potenciálisan érdekes lehet a gyerekek számára (nem utolsó sorban pedig könnyen beépíthető az óvodai projektekbe). A kiadvány a hozzájuk szorosan kapcsolódó mozgástevékenységeket, játékokat, kreatív ötleteket is tartalmazza, továbbá konkrét dalokat, meséket, verseket, mely nagy előny, hiszen nem kevés kutatómunkával jár az éppen aktuális témához ezek összegyűjtése. Spórolja meg a felesleges köröket, az Éves NAP-TÁROGATÓ leveszi a plusz terhet a válláról!

A könyvben jeles naponként 8 féle tevékenységterület ötleteiből válogathat:

  • Rajzolás, festés, mintázás, kézimunka
  • Mozgásos tevékenység
  • Játék, tevékenység 3-nál több fővel
  • Játék, tevékenység 1-2 főnek
  • IKT (Információs és kommunikációs technológiák)
  • Verselés, mesélés
  • Ének, zene, énekes játék, gyermektánc
  • A külső világ tevékenység megismerése
 
3 990 Ft
Fejlesztés mesékkel (DIFER)
Az anyanyelv, a gondolkodás fejlődésének segítése mesékkel 4-8 éves életkorban. Módszertani segédlet óvodapedagógusoknak és tanítóknak. A DIFER programcsomag újabb kötete a rendszeres mesélésben, beszélgetésben rejlő lehetőségek használatához kínál eszközöket és módszereket a 4-8 éves gyermekek szociális, anyanyelvi, gondolkodásbeli fejlődésének eredményesebb segítése érdekében.- Mozaik kiadó- 215 oldal, puha kötés 
3 880 Ft
Fejlesztést segítő játékgyűjtemény

Mindennapi munkánk során egyre több olyan kihívással találkoztunk, ahol a gyermekek egyéni fejlesztésre szorultak. Az értelem, látás, hallás, mozgás, tapintás, beszéd elmaradott működése a gyermekek mindennapi élethelyzetében hátrányokat jelenthetnek. Ezen elmaradt fejlődési területek játékos fejlesztését segíthetik a kiadványunkban megtalálható játékok, tevékenységek, melyeket fejlesztési területtől függően végezhetünk egyénileg, mikro-csoportos formában, illetve a csoport tagjaival együttesen.

 

Dr. Ökrösné Körömi Ilona óvodapedagógus 

 
1 200 Ft
Fejlődésem lépései
 
1 200 Ft
  Firkafigurák kreativitást fejlesztő játékkönyv letörölhető felülettel

Ebben a szuper játékkönyvben igazán szabadjára engedheted a képzelőerőd. 

Az oldalakon színes foltokat találsz, melyekből olyan rajzot alakíthatsz kis, amilyet csak szeretnél. Lehet, hogy az egyikből egy dinoszaurusz jut eszedbe, a másikról pedig egy pillangó, de te döntöd el, hogy mit hozol ki belőlük. Ráadásul, ha a megfelelő filctollat használod, akkor a könyv bármikor újrajátszható, így az élményt kipróbálhatják a barátaid vagy szüleid is.

Ajándék filctollal.

 
1 400 Ft
  Gombolyagok, gombok, skatulyák -  Készségfejlesztő játékok hétköznapi használati tárgyakkal 3–7 éves gyerekeknek

Iratkapcsok, gombok, cipőfűzők, skatulyák,dobozok és hasonlók – egyszerű, mindennapos használati tárgyak, melyek újragondolásával a legérdekesebb játékokat élhetik át a gyerekek. Fejlesztik őket, és nem kerülnek szinte semmibe. Az adott játékkal fejleszthető kompetencia, a csoport ideális létszámának megadása mellett játékvariációk, tanácsok segítik a minél személyre szabottabb megvalósítást.

Óvónőknek, fejlesztő pedagógusoknak és szülőknek.

Jutta Bläsius óvodapedagógus, Montessori- pedagógus. Relaxációs pedagógusként végzett, majd kiegészítő szakképesítést szerzett a pszichomotorika terén.

 
1 980 Ft

Sorrend: