Nyitvatartás

1098 Budapest, IX.ker.

Dési Huber István u. 7.

Hétköznap 9-17 óráig.

Szeptember  1-ig

szombatonként 

ZÁRVA !

Augusztus

10-től 20-ig

 üzletünk szabadság miatt zárva tart.

.

Fizetési megoldás
Hírlevél
Termékajánló
TOP termékek
Házhozszállítás

Pedagógia, fejlesztőpedagógia

Fő kategória >Könyvek >Pedagógia, fejlesztőpedagógia

Sorrend:

Hogyan tanítsuk gyermekeinket gondolkodni ?

A szerző azt mutatja be, hogyan tanítható a gondolkodás,hogyan alkalmazható a gondolkodás tanítása az iskolában, s milyen eredményekkel jár a gyermek szempontjából.

 
1 690 Ft
Hogyan tanítsuk gyermekeinket tanulni ?
Ez a könyv tíz egyszerű, de igen hatásos tanítási stratégiát mutat be, amelyeket a tanulás bármely területén alkalmazhatunk.- Műszaki Könyvkiadó- 192 oldal, papír kötés 
1 950 Ft
Ifjúkorok, gyermekvilágok I.
A köteben közzétett tanulmányok mindegyike neveléstudományi kutató tollából származik,és a gyermek- és ifjúkor kutatásában új szempontok, új látásmód alapján építkezik.- Eötvös Józef Könyvkiadó- 127 oldal, puha kötés 
630 Ft
  Így előzd meg a tanulási zavarokat! – Óvodai játékgyűjtemény a kognitív készségek fejlesztéséhez

Prevenciós játékgyűjtemény a kognitív készségek fejlesztéséhez

 

A mindennapi munka egyik legnagyobb kihívása, hogy a gyerekeknek változatos, szórakoztató, de ugyanakkor a fejlődésüket biztosító foglalkozásokat szervezzünk.

 

Egyre több azonban az olyan gyermek, akinek a sikeres iskolai teljesítményéhez nem elégséges a hagyományos óvodai fejlesztés. Ahhoz, hogy ne kudarcként éljék meg az iskolai éveket, már az óvodában tennünk kell: az ő fejlesztésükre jobban oda kell figyelnünk.

 

Játékgyűjteményünk – egy rövid bevezetőtől eltekintve –kizárólag játékleírásokat tartalmaz. Megtalálhatja benne a régi, jól bevált játékokat és a modern pedagógia eszközeként életre hívottakat is.

 
6 300 Ft
Így is lehet nevelni és tanítani

Erőszakmentes kommunikáció az iskolában  és otthon

Mi az iskola elsődleges célja? Ha szerinted az, hogy megalkuvóvá tegye a diákokat tömegfeladatok rájuk erőltetésével, nos, nem vagy egyedül. Ezt a régi iskolamodellt azért hozták létre, hogy gyári munkásokat faragjon a gyerekekből, akiknek nem szükséges önállóan gondolkodniuk. Manapság azonban ez a hozzáállás az iskolák többségében alacsony teljesítményhez, továbbá - a diákok és a tanárok részéről is - a tisztelet hiányához vezet, és azt okozza, hogy a biztonság megteremtése válik az iskola legsürgetőbb feladatává. A diákok és szüleik elégedetlenné, a tanárok és az iskolai adminisztrátorok pedig frusztrálttá válnak, vagyis mindannyian alig várják a hétvégét. A nevelésben tehát olyan újfajta megközelítésre van szükség, amely a tanulási közeg minden egyes résztvevőjének az érdekét szolgálja. Erről szól Marshall Rosenberg könyve. Olyan megközelítést vázol fel benne, amely a kölcsönös tiszteleten alapul, a diákok, a tanárok, az iskolai adminisztrátorok és a szülők részéről egyaránt. Ha a társas kapcsolatok ablakokként, nem pedig falakként funkcionálnak, akkor olyan elitiskolák jönnek létre, amelyekben mindenki azt kapja, amire leginkább szüksége van.

 
1 850 Ft
Így játszunk mi
Csoportdinamikai füzetek I. AlakulásRészlet a bevezetőből:"Csoportdinamikai füzeteinkkel útmutatót szeretnénk adni pedagógus kollégáknak ,ahhoz hogyan alkalmazhatjuk a csoportjátékokat a mindennapi pedagógiai munkában, hogyan használhatjuk ki a gyerekközösségek működéséneksajátosságait pedagógiai célunk elérrsére.Nem pusztán játékok gyűjteményét szeretnénk a pedagógusok kezébe adni, hanem azt is igyekszünk megmutatni , miképpen építhetőek be ezek a mindennapi pedagógiai munkába."A szerzők-32 ... 
1 500 Ft
IKT-s ötlettár

Modern Pedagógus sorozatunk legújabb darabja Fegyverneki Gergő IKT-s ötlettár című kötete. (Nemcsak) kezdőknek mutatja be az IKT-eszközök iskolai felhasználásnak lehetőségeit. 

Kiknek ajánljuk? Felsős tanár, Középiskolai tanár, Pedagógus, Tanító

Modern Pedagógus sorozatunk legújabb darabja Fegyverneki Gergő IKT-s ötlettár című kötete. (Nemcsak) kezdőknek mutatja be az IKT-eszközök iskolai felhasználásnak lehetőségeit. 

 

Egyéni struktúrájának köszönhetően hatékonyan és egyszerűen használható ötletgyűjtésre és új webes felületek megismerésére egyaránt, hiszen a 21. századi tanár eszköztárából nem hiányozhatnak a változatos infokommunikációs technológiák. A kiadvány életkortól és tapasztalattól függetlenül szolgálhat újdonsággal olvasóinak. Korszerű óratervmátrixa segítségével bárki könnyedén beemelheti az IKT-eszközöket a tanulási-tanítási folyamat bármely tevékenységébe. Nincs olyan téma, melyet ne lehetne felrázni egy kis IKT-val!

 

Vágjon bele, mert ez a fajta innováció minden bizonnyal növelni fogja diákjai belső motivációját! Új kiadványunkban megismertetett digitális felületek felpörgetik, megszínesítik óráit, és ami a legfontosabb, fejlesztik Ön és diákjai IKT-kompetenciáját. A digitalizált felületek Ön számára is számtalan új lehetőséget tartogatnak, használatuk egyszerű, élvezetes és elkápráztathatja vele diákjait.

A könyvben megismertetett eszközöket alkalmazva hatékonyan és könnyedén tudja modernizálni tanóráit. Gyakorlati ötletek, tapasztalatok segítik abban, hogyan használja a felületeket, milyen feladatokat, tananyagot állítson össze a sikeres és eredményes munka érdekében.

 

 
3 990 Ft
  Írj helyesen   Hallási diszkriminációt fejlesztő gyakorlatok kisiskolásoknak

Az  Írj helyesen!  a hallásdifferenciálás készségének oldaláról támogatja a kisiskolások tanulását. A két kiadvány komplexen, többoldalúan és hatékonyan segíti a diákok írás- és egyéb fontos részképességének fejlesztését. 

 A munkafüzet a hallás utáni írás fejlesztési elvén alapszik, kipróbálása a 2016/17-es tanévben 1. és 2. évfolyamon megtörtént. Az oldalak tematikája: egy-egy betűcsoport, a betűkből összeállított szavak, a szavakból szerkesztett mondat és egy ellenőrző feladat. A betűcsoportok összeállítása az Apáczai ill. a Meixner betűtanítási sorrend alapján, a homogén gátlás kiküszöbölésének figyelembe vételével történt. A lap tetején megjelenő betűcsoport a gyermek számára biztonságot, tapasztalataink szerint sikerességet biztosít. A "kritikus" betű-/fonémapárokat később egy oldalon is gyakoroltatja a füzet. Erőteljesen követi a fokozatosság, az egymásra épülés elvét.
A kéziratot lektorálta Sz. dr. Hegedűs Rita nyelvész.
 
1 800 Ft
  Írj örömmel     írásmozgás-koordinációt fejlesztő gyakorlatok iskolásoknak

Ez a munkafüzet Írj örömmel! néven, szintén az íráskivitelezés fejlesztését célozza egy nagyobb iskolai korosztály számára.

A munkafüzetet 3. évfolyamtól ajánlott
A gyakorlóanyag 2. évfolyamtól is indítható, de ebben az esetben két évfolyamra célszerű elosztani.
Az Írj szebben! - módszertani elvei alapján készült. Az írásproblémák egyik igen jelentős oki tényezőjének: a szem-, kéz- és beszédkoordináció fejlesztését tűzi ki célul. Az érintett területek összehangolását belső ritmika kialakításával valósítja meg. A ritmus mellett az íráskivitelezés egyéb fontos részképességeit: a grafomotorikát, szerialitást is erősíti. A grafikus írásmozgások összerendezését Weöres Sándor gyermekversei segítik. A sor- és vonaltartást, az íránykövetést módszeresen fejleszti. Egy szélesebb vonalközből tér át a négyzetrácsos felületre. Aztán a 2. osztályos vonalrendszerre, ahol a betűelemek majd betűkötések alapos gyakorlását segíti. A 3. osztályos, majd végül a 4. osztályos vonalazású felületeken való gyakorlásokat is biztosítja. A tájékozódást a támasz nélküli sorokban a sor elején jelecske segíti. A betűszekvenciák összeállításánál az írásban előforduló differenciálási problémák korrigálása szempontként szerepel.

 
1 800 Ft
  Írj szebben !   írásmozgás-koordinációt fejlesztő gyakorlatok iskolásoknak

A munkafüzeteket Rosta Katalin lektorálta

A munkafüzet a szerző "iskolájában" az írás-olvasás előkészítésének, tanításának fontos fejlesztési módszerévé vált. A jó gyakorlat 30 éves gyógypedagógiai-logopédiai tapasztalatokon alapszik. A füzet három terület: a látás, kézmozgás és beszédritmus összehangolásával fejleszt. A vizuomotoros készségek fokozatos finomításával 60 oldalon keresztül, szinte észrevétlenül juttatja el a gyermeket az írás technikájáig. Csökkentve a felületet, a vonalközöket, a négyzetrácsot is érintve, az oldalak lépésről-lépésre vezetnek az elsős vonalazású füzet vonalrendszerébe. A mondókákkal kísért rajzolás kialakít egyfajta belső ritmust, ami elengedhetetlen a lendületes íráshoz, helyesíráshoz. A sor- és betűfűzés megtapasztaltatja a vonalközök rendszerét, a megfelelő betűarányokat, kötési technikákat; motivációt jelenthet nehezebb írásgyakorlatok elvégzéséhez. A módszerbe beépített szeriális gyakorlatsorok az olvasástanulást is intenzíven segítik. Otthoni gyakorlásra, egyéni differenciálásra és gyógypedagógiai megsegítésre is ajánljuk! 

 
1 800 Ft
Irodalom - nyelv, beszéd, kommunikáció
A Mozaik program köteteFelnőtt korú értelmi sérültek számára- kiadó: Comenius Bt.-45 oldal , papír kötés 
1 100 Ft
Iskola és társadalom

A társadalmi egyenlőtlenségek és a rendszerváltozás óta meghozott oktatáspolitikai döntések mai értelmezéséhez releváns elméleti hátteret jelentenek a szöveggyűjteményben olvasható szakirodalmak. Választ kaphatunk arra is, hogy valóban a társadalmi egyenlőséget szolgálja-e az esélyek egyenlővé tétele az iskolarendszerben. Ezzel egyidejűleg a magyar társadalom elmúlt 50 évére vonatkozó oktatásszociológiai kutatások tükröt is tartanak az olvasók elé. Megismerhetők belőlük azok a technikák, melyeket a politika azért alkalmazott, hogy elrejtse az iskola működésébe és a pedagógusok szakmai kompetenciájába történő beavatkozásait. A múltból a következményeket már ismerjük. Azóta azonban a magyar társadalomban a pedagógusok érdekérvényesítésének különböző intézményei épültek ki, melyek akkor lehetnek igazán hatékonyak, ha a pedagógustársadalom szakmai tudásának az iskola, az oktatás társadalmi összefüggésrendszere is részét képezi.

Ajánljuk a szöveggyűjteményt levelező és nappali tagozaton tanuló, valamint a szakirányú továbbképzésben részt vevő hallgatóknak, tanár szakon tanuló bölcsészek, nappali és levelező pedagógia szakos hallgatók és szakirányú továbbképzéseken részt vevők számára, valamint valamennyi pedagógusnak, mert megismerkedtek azokkal az elméletekkel, kutatási eredményekkel, melyek segítségével szűkebb és tágabb iskolai környezetük történéseinek értelmezési keretét megalkothatják.

 
5 980 Ft

Sorrend: