Nyitva tartás

1098 Budapest

Dési Huber utca 7.

Hétköznap:

9 - 17 óráig

Szombaton: 

9 - 14 óráig

TOP termékek

Házhozszállítás

Kedves Vásárlónk! Webáruházunk és üzletünk készlete eltérhet egymástól. Kérjük konkrét termék iránt érdeklődjön elérhetőségeinken!

Az írásmozgás-koordináció fejl. 4-8 éves életkorban DIFER

Az írásmozgás-koordináció fejl. 4-8 éves életkorban DIFER
Az írásmozgás-koordináció fejl. 4-8 éves életkorban DIFER

A kézikönyv Fejlődést segítő játékok és gyakorlatok c. fejezetének három részét a fejlődés három szintje képezi: az írószer nélküli ujjmozgás-koordináció, mint az írószerrel (rajzoló-, festőeszközzel) működő írásmozgás-koordináció előfeltétele, valamint a betűelem-másoló készség, mint az írástanítás közvetlen előfeltétele. 

Bővebben
2 940 Ft
Részletek

Ez a három szint elsajátítási sorrendet jelent abban az értelemben, hogy az előkészítő és a kezdő szinten lévő gyerekek számára az ujjmozgás-koordináció fejlődésének segítése a feladat (még nem ajánlott az írószerhasználat, legföljebb firkálásra). A haladó szintet elérő gyerekek írószeres játékokra, tevékenységekre alkalmasak, de továbbra is részt vehetnek az ujjmozgás-koordinációs játékokban. A betűelem-másoló készség fejlesztése csak a befejező és az optimális szintet elérők számára ajánlott.
Gyakorlatilag ez azt jelenti, hogy a középső csoportosok körében az ujjmozgás-koordináció fejlődésének segítése a fő feladat, a nagycsoportosok körében az írószeres játékok, tevékenységek dominálhatnak. A betűelem-másoló készség fejlesztése pedig az iskola feladata, miután az osztály tanulói (legföljebb egy-két kivételtől eltekintve) az írószeres játékoknak köszönhetően eljutottak az írásmozgás-koordináció befejező (legalább 70 százalékpontos) szintjére.

Adatok
Kiadó
Mozaik Kiadó
Cikkszám
MS-9325
Vélemények

Legyen Ön az első, aki véleményt ír!

Hasonló termékek