Együttműködési készség fejlesztése középiskolákban
Liber Renáta egyike azon fiatal, lelkes és szakmáját nagyon jól tudó pszichológusoknak, akik a jól jövedelmező magánpraxis helyett az iskola sajátos világát választották. Abból is a lehető legnehezebbet: egy utolsó esélyt adó középiskola iskolapszichológusaként dolgozik. Így írt erről:"Lehetek anya, testvér, tanár, bármilyen tanóráról megmentő, de leginkább barát. Engem érdekel a"fogyatékos"kedvenc zenéje, versei, rajzai, hogy mit csinált hétvégén, esetleg délután, hogy mennyit ivott a hétvégi buliban, milyen lány tetszik neki, vagy milyen volt a szex egy szórakozóhely wc-jében, min veszett össze a szüleivel, miért akar elköltözni, miért utálja a tanárait és miért lóg el az utolsó kettőről mindig vagy éppen miért csak 10 órára ér be az iskolába? Közben szomorú vagyok, hogy mindez többnyire csak engem érdekel."A könyvben leírt gyakorlatok érintik az élmény- és drámapedagógia területét, megtámogatva a gyakorlatok leendő felhasználóit a pszichológia eredményeivel, módszereivel, ismereteivel. Ajánlom a könyvet minden"gyermekbarát felhasználónak"!
Leiner Károly/ Zöldbéka tanár úr