Sally Goddard Blythe több mint negyven éve kutatja a neuromotoros éretlenséget, és azt a kérdést teszi fel, hogy „Miért fontosak a tanulás fizikai alapjai?” Hogyan hat a neuromotoros éretlenség a tanulásra, az érzelmi jólétre és a viselkedésre? Hogyan lehet ezt beazonosítani és értékelni? Milyen lehetőségek állnak rendelkezésre a problémák leküzdésére?
Foglalkozik a primitív reflexek és a neuromotoros éretlenség szerepével a szabályos fejlődésmenetben, hogy ez mit jelent a fejlődés kulcsfontosságú szakaszaiban, a társuló tünetekkel, viselkedési mintákkal és a magasabb szintű kognitív működésre gyakorolt hatással. Elmagyarázza, hogyan segíthet a probléma alapjainak feltárása, mit jelent az idegrendszer-fejlődési megközelítés, és hogyan kapcsolódik ez az iskolaérettséghez, a teljesítményhez, illetve annak hiányához és az érzelmi szabályozáshoz.
- Elemzi, hogy a neuromotoros éretlenség és a primitív reflexek hogyan befolyásolják a fizikai, viselkedési, érzelmi és tanulási elakadást
- Frissíti a legújabb kutatásokat arra vonatkozóan, hogy a primitív és a testtartási reflexek hogyan befolyásolják a tanulást és az érzelmi kiegyensúlyozottságot.
- Feltárja, hogy miért fontos egy egész életen át a fizikai fejlődés az iskolaérettség és a tanulási előmenetel szempontjából.
- Körülhatárolja, mi az a neuromotoros éretlenség – hogy felismerhessük a jeleket és viselkedési formákat.
- Esettanulmányokkal, szűrővizsgálatokkal, neuromotoros korrekciókkal és érző-fejlesztő programokkal bizonyítja a mozgás mindenekfelett álló fontosságát.