Játékszabály
Fújd a propellert úgy, olyan erősen hogy a megjelölt képnél álljon meg. A játék fejleszti a légzéstechnikát, erősíti az arcizmokat.
A játék menete: A játékot két gyerek játszhatja, akik fújással pörgetik a propellert. A legjobb eredményt úgy érhetjük el, ha a propeller szélén lévő színes körökre irányítjuk a levegőt, ezért fontos, hogy a játék egy magasságban legyen a gyerekek arcával. A játék egy kétoldalú képes karikát tartalmaz, amely változatos játékot tesz lehetővé.
Játéklehetőségek:
A játék kezdete előtt a játékosok színt választanak. Aki a narancsot választotta arról az oldalról fúj ahol a narancs színű pöttyöt látja. A játékosok megkapják a színükhöz tartozó gumikarikát, amelyeket az asztal közepére helyeznek. A játék úgy indul, hogy egyszerre mindkét játékos elkezdi fújni a propellert a saját oldaláról. Ahol az megáll onnan kezdődik a játék. A játékot a legfiatalabb játékos kezdi. Mielőtt elkezdi fújni a propellert meg kell mondani, hogy melyik állatot akarja „elkapni” és hogy ezt hány próbálkozással teszi meg (1-3). A játék nehezíthető úgy, hogy ha a propellernek legalább egy egész kört meg kell tennie mielőtt a kijelölt állathoz ér. Ha a játékosnak sikerül elkapnia a „kijelölt” állatot, akkor egy gumikarikát tehet az adott állathoz. Ha nem sikerül megoldania a feladatot, akkor a következő játékos jön. A játékot az a játékos nyeri, akinek előbb sikerül elkapnia tíz állatot
A játékot a legfiatalabb játékos kezdi azzal, hogy színt választ magának. Megfújja a propellert, és ahol az ő színének megfelelő pont megáll oda tehet egy gumikarikát. Ha már a másik játékos elfoglalta a forgatott helyet saját karikájával, akkor azt onnan el kell távolítani és vissza kell adni a játékosnak. Ha a játékosnak sikerül egy párt alkotnia akkor egy plusz fújási lehetőséghez jut. Akkor van párja a játékosnak, ha olyan képnél áll meg a propeller (pl.: cápa) amelynek a párját (másik cápa) már korábban kiforgatta a játékos. A páron lévő gumikarikák védetté válnak, így azokat akkor sem lehet eltávolítani ha a másik játékos is kiforgatja az adott képet. Ha a propeller az egyik narancssárga csillagnál áll meg, akkor a játékos egy plusz fújási lehetőséghez jut. Ha a gumikarikán, akkor a játékosoknak színt kell cserélniük. Az a játékos lesz a győztes, akinek több gumikarikája lesz a karikán a játék végén.