Játékosok száma: 4 fő
A doboz tartalma: 16 kártya, 16 karton tárgy, 2 szemkötő
A játék célja: Csapatként a legtöbb fordulót megnyerni.
Előkészületek: A játékosok két fős csapatokat alakítanak. Minden csapatban az egyik játékos lesz a „kereső” a másik az „irányító”. Mindegyik kereső játékos feltesz egy szemkötőt. Az irányító játékosok szembe ülnek a csapattársaikkal és szétterítik a 16 karton tárgyat az asztal közepén.
A játék menete: Minden irányító húz ötöt a tizenhat kártyából. Ezeken láthatóak a tárgyak, amiket a kereső játékosoknak fel kell venniük. Amint az egyik játékos felkiált, hogy <>, a kereső játékosok egyik karjukat maguk előtt kitartják, a segédek pedig irányítják a mozgásukat. Az utasítások követésével kell a karjukat a tárgyak fölé vinniük és felvenni a megfelelő tárgyakat. Ha rossz tárgyat vesznek fel, vissza kell azt tenniük. Amint egy kereső sikerrel felveszi, és külön teszi a segédje által húzott öt tárgyat, ez a kereső és az irányítója csapatként megnyerik a fordulót. Ezután szerepcsere, a keresőkből lesznek az irányítók és viszont a következő fordulóra.
A tárgyakat visszatesszük középre, a kártyákat megint megkeverjük, és így tovább…
Megjegyzés: nehezíthetjük a feladatot, ha a csapatok átlósan helyezkednek el az asztalnál.
Ki nyer? Az a csapat, amelyik elsőként nyer 5 fordulót, megnyeri a játékot.
- gyorsaság, bizalom, együttműködés, irányfelismerés