Nyitva tartás

1098 Budapest

Dési Huber utca 7.

Hétköznap:
9 - 17 óráig

Szombaton:
9 - 14 óráig

TOP termékek

Házhozszállítás

Kártyajáték - Zanimatch - megfigyelés, memória, gyorsaság

Kártyajáték - Zanimatch - megfigyelés, memória, gyorsaság
Kártyajáték - Zanimatch - megfigyelés, memória, gyorsaság

Remek időtöltés miközben fejlődik a memória és a beszédkészség.

Koncentrálj és fedezd fel, hogy van-e olyan állatos lapod, amit tartalmaz a gyűjtőkártya. A játék alapja a megfigyelés és a gyorsaság. Két féle játékszabállyal, nehézségi szinttel játszható! (a nehezebb játékban egy-egy lerakásnál a játékosoknak az állat pontos nevét hangosan ki is kell mondaniuk!)

Játékosok száma: 3-6 játékos

A játék tartalma: 12 nagy gyűjtőkártya, 60 db állatkártya, 1 indexkép (a játékban előforduló állatokat ismerteti)

 


Életkor:
5 éves kortól
72 db-os.
Bővebben
5 190 Ft
Részletek

A játék célja: Te légy az első, aki megszabadul a kártyáitól

Játékszabály 1.: A legfiatalabb játékos kezd. A játék az óramutató járásával megegyezően folyik. Minden játékosnak 8 lapot kell kiosztani. A maradék lapokat lefordítva az asztal közepére kell tenni.

A nagy gyűjtőkártyákat is helyezzük – lefordítva – a játéktér közepére.

Az első játékos felfordítja a legfelső gyűjtőkártyát.

Mindenki – őrült tempóban - végignézi a kezében tartott kiosztott lapokat és megpróbál egy állatot felfedezni, ami a gyűjtőkártyán és a saját lapjai között is szerepel. Aki a leggyorsabban megnevezi, és a gyűjtőkártyára rakja az azonos állatot ábrázoló lapját, az nyeri ezt a kört; megszabadult a kártyájától. Figyelem; csak az első jól válaszoló teheti le az azonos lapját! Ha valaki rosszul választott, visszaveszi a lerakott lapját és 2 büntetőkártyát is kell húznia a központi pakliból.

A most kijátszott gyűjtőkártyát újból lefordítva és a gyűjtőkártya-pakli legaljára kell csúsztatni.

Most a következő játékos emeli fel és fordítja meg a legfelül lévő gyűjtőkártyát. Gyorsan, gyorsan találj azonos állatot!

Ki nyer? A játék addig folytatódik, míg valamelyik játékos megszabadul a kezében lévő összes állatos kártyájától. Ezt a partit tehát ő nyerte!

Játékszabály 2.: Minden játékosnak 8 lapot kell kiosztani. A játékosok a kiosztott lapokat ezúttal NEM nézhetik meg! A gyűjtőkártyákat és az osztás után megmaradt kártyákat lefordítva az asztal közepére kell tenni. Az első játékos fordítson fel egy gyűjtőkártyát és kezdjen visszaszámolni: 5… 4… 3… 2… 1… fordít! Mindenkinek ennyi ideje volt arra, hogy a gyűjtőkártyaállatait megjegyezze.

Amikor már nem láthatóak a gyűjtőkártyán lévő állatok, mindenki megnézi a saját lapjait. Nos, van egyezés? A saját lapjukból kiválasztják a játékosok azokat, amelyek szerintük szerepeltek a gyűjtőkártyán is! Ha mindenki elkészült, jöhet az ellenőrzés: Újra fordítsuk állatos felével felfelé gyűjtőkártyát, és mindenki nézze meg, hogy jól emlékezett-e. Ha a kiválasztott lap(ok) egyeznek, azokat a játékos félre teheti (külön pakliba gyűjtsük, már nem kellenek ehhez a játszmához). Ha valaki olyan kártyát tett le, amelyen szereplő állat nem található meg a gyűjtőkártyán, úgy a hibásan lerakott lapot újból vissza kell vennie, és a központi pakliból még egy büntetőkártyát is kell húznia.

Ebben a játékban a gyűjtőkártyák csak egyszer szerepelnek, ha már sorra kerültek, félre kell rakni őket.

Ki nyer? A játékot az nyeri, akinek elfogynak a kezében lévő kártyái, vagy az utolsó gyűjtőkártya után a legkevesebb kártyát birtokolja.

Adatok
Játékosok száma
2 – 4
Játékidő
20 perc
Korcsoport
5+
Gyártó
Djeco
Cikkszám
DJ5153
Vélemények

Legyen Ön az első, aki véleményt ír!

Kiegészítő termékek
Hasonló termékek