Az Innováció az oktatásban c. kötet egy olyan problémára keresi a választ, ami egyre élesebben rajzolódik ki: azok az oktatási módszerek, amelyek korábban beváltak, sok esetben a jelenlegi diákság körében már kevésbé hatékonyak, vagy élesebben fogalmazva a jelenlegi oktatási struktúra nem tudja kielégíteni a tanulók igényeit, illetve az oktatók céljainak elérését sem támogatja. A fenti okok miatt időszerűnek éreztük egy olyan könyv közreadását, amely egyenlő mértékben hangsúlyozza az oktatás elméleti, kutatói és gyakorlati megközelítését. Minden fejezet újabb és újabb aspektusból tesz hozzá a 21. század oktatási rendszereivel szembeni új kihívásokra keresett válaszokhoz. Könyvünk fókuszában a tanárok osztálytermi munkájának támogatása áll. Bemutatjuk azokat az innovatív lehetőségeket, amelyek birtokában a jelen kor pedagógusa magabiztosabban tud szembenézni az információs társadalom okozta kihívásokkal.