A térbeli eligazodás és az oldaliság fejlesztésére szolgáló eszköz, mely két szinten játszható: ellentétek és térbeli irányok szerint. A pedagógus által térben elhelyezett állatok helyzetét kell felismerni és egy koronggal megjelölni a feladatkártyán.
A házat állítsuk össze és tegyük az asztal közepére, ahol minden gyerek jól láthatja. A kártyákat osszuk szét a játékosok között. A pedagógus két állatot elhelyez valamilyen helyzetben a házon /házban /ház körül. (a játékban található táblázatok segítségével). Amelyik játékos felismeri a kombinációt a kártyáján, rátesz egy korongot a megfelelő képre. A játékot az nyeri, aki először fedi be mind a hat képet koronggal.
A kék szélű kártyákon mind a négy állat szerepel. Itt az ellentétes irányokat ismerhetik meg a játékosok.
A piros színű kártyákon csak a kutya és a cica szerepel. Itt a különböző térbeli fogalmakat ismerhetik meg a játékosok.
A játék kezdete előtt a pedagógus megismertetheti a gyerekekkel az egyes térbeli fogalmakat a ház és az állatok felhasználásával.
A ház és egy kiválasztott állat segítségével történeteket mesélhet, amelybe beleszövi a különböző térbeli fogalmakat (előtte, utána, közel, távol stb.)
A ház nélkül, több állatot bevonva mesélhet történeteket felhasználva a mellette, mögötte, közte fogalmakat.