A folyóirat 2024-LII. évfolyamának 4. száma
-
Gereben Ferencné - Előszó
Tudományos közlemények
- Bors Tibor Borbély-Pecze - A pályaorientáció 21. századi trendjei. Rendszerek és szociális tanulás
- Eszter Imrik, Ferenc Gebauer - Sajátos nevelési igényű tanulók továbbtanulási lehetőségei
- Diana Berényi, Sándor Lénárd, Ágota Szekeres - Szakképzési útvonalak sajátos nevelési igénnyel
- Györgyi Tajtiné Lesó - Sajátos nevelési igényű tanulók környezetének hatása a pályaválasztásra
- Sarolta Gloviczki, Dorottea Vass - A társasjáték mint pályaorientációs játékeszköz a hátrányos helyzetű tanulók jövőképformálásban – elméleti alapok egy gyakorlati eszköz kialakulásában.
- Enikő Mária Regényi - Az iskolarendszeren túl – a fejlesztő foglalkoztatásban rejlő potenciál
- Réka Török - A teammunka megvalósulása a Piarista Kilátó Központ egyéni életpálya-tanácsadási szolgáltatásában
- Gábor Kovács - „És igazából ez volt az a lökés, eltérítő erő, ami ebbe az irányba vitt...” Mozgáskorlátozott emberek karrierlehetőségei és korlátai
- Judit Györgyné Ferencz - Pályaorientációs program – a pályaválasztási döntés előkészítése és támogatása a Pécsi Éltes Mátyás Egységes Gyógypedagógiai Módszertani Intézmény, Óvoda, Általános Iskola, Fejlesztő Nevelés-Oktatást Végző Iskola, Készségfejlesztő Iskola és Kollégium-ban
- Vivien Németh, Liza Csom - Autizmusspecifikus támogatás és pályaorientáció felnőttkorban: esettanulmány
- Lajos Kullmann - Fekete Zsófia – Paár Julianna: Széles spektrumú zeneterápia