Nyitva tartás

1098 Budapest

Dési Huber utca 7.

Hétköznap:
9 - 17 óráig

Szombaton:
9 - 14 óráig

TOP termékek

Házhozszállítás

Érzelmi intelligencia gyakorlatgyűjtemény

Érzelmi intelligencia gyakorlatgyűjtemény
Érzelmi intelligencia gyakorlatgyűjtemény

Az érzelmi intelligencia „az a képesség, hogy kezelni tudjuk önmagunk érzelmeit és a másokkal való kapcsolatunkat annak érdekében, hogy a szándékaink szerint élhessünk és céljainkat elérhessük.” (Adele B. Lynn).

A nagy érzelmi intelligenciával rendelkező emberek nemcsak a kellemesebb és együttműködőbb munkahelyi környezethez járulnak hozzá. Az EQ közvetlenül kihat az üzleti eredményességre is. Ha tudjuk, hogyan kezeljük az érzelmeinket, hogyan érezzünk együtt a különböző nézőpontokkal, hogyan alakítsunk ki tartalmas kapcsolatokat, miként vezessünk és inspiráljunk másokat, akkor azokhoz a készségekhez jutunk el, amelyek megnövelik az eredménykimutatás legalsó sorának értékét. A kimutatható összefüggés olyan szoros, hogy az EQ-t még a korábbi szkeptikusok is a teljesítménymutatók hatásos javítási módjának tekintik.

Most a trénerek a szervezeten belül mindenkinek fellendíthetik az érzelmi intelligenciáját. Kezdve azzal a vezetővel, aki legszívesebben ki sem megy az irodájából, … egészen a „mindentudóig”, aki ezzel bosszantja a kollégáit, … folytatva az ügyfélszolgálatos munkatárssal, aki nem tud konfliktust kezelni.

9 590 Ft
Adatok
Kiadó
Z-Press Kiadó
Szerző
Adele B. Lynn, Janele R. Lynn
Méret
21,5 x 28 cm
Oldalszám
266 oldal
Cikkszám
9789639493940
Vélemények

Legyen Ön az első, aki véleményt ír!

Hasonló termékek