Ünnepi nyitvatartás

2024.03.29-től

2024.04.01-ig

 RVA

Nyitás: 2024.04.02-án (kedden)

Nyitva tartás

1098 Budapest

Dési Huber utca 7.

Hétköznap:
9 - 17 óráig

Szombaton:
9 - 14 óráig

TOP termékek

Házhozszállítás

Digitális nemzedék a tanulási folyamatban - Középiskolások internethasználati és tanulási preferenciái, énképe és digitális kompetenciája

Digitális nemzedék a tanulási folyamatban - Középiskolások internethasználati és tanulási preferenciái, énképe és digitális kompetenciája
Digitális nemzedék a tanulási folyamatban - Középiskolások internethasználati és tanulási preferenciái, énképe és digitális kompetenciája

Tóth-Mózer Szilvia pszichológusként, pedagógusként és IKT módszertani szakemberként dolgozik. Jelenleg az ELTE Rektori Kabinet Oktatásfejlesztési és Tehetséggondozási Irodájának munkatársa, e-learning szakértő. Korábban az ELTE PPK-n pedagógia és andragógia szakos, valamint tanárszakos hallgatóknak tartott kurzusokat, illetve OKJ-s képzésben tanított leendő gyógypedagógiai asszisztenseket, pedagógiai és családsegítőket, kisgyermekgondozókat. Az Educatio Társadalmi Szolgáltató Nonprofit Kft. IKT módszertani munkatársaként számos, a digitális írástudás fejlesztését elősegítő programban, kutatásban, képzésben és kiadványkészítésben működött közre.

Bővebben
2 200 Ft
Részletek

Tóth-Mózer Szilvia disszertációjában a szakirodalom elemzése és saját empirikus kutatása alapján a fiatalok és a digitális kultúra viszonyrendszerét vizsgálja. A munka igyekszik eloszlatni néhány megalapozatlan feltételezést. Néhány megállapítása, amelyek tudományos hátterére a digitális kultúra iránt érdeklődő pedagógusok különösen kiváncsiak lehetnek: a digitális kompetencia nem tantárgyfüggő és nem kötődik speciális technológiához; a digitális bennszülöttség konstrukciója inkább negatív konnotációval jellemezhető, amivel a fiatalok 10%-a ha azonosul; a digitális nemzedék nem egységes a digitális tanulói jellemzők tükrében, tehát tévedés lenne olyan sajátosságokra alapozni a pedagógiai módszereket, amelyek nincsenek jelen a tanulók nagy részénél.

A Takács Etel Pedagógiai Alapítvány kuratóriuma 2015-ben kiadványsorozatot indított azzal a céllal, hogy értékes doktori disszertációkat és szakdolgozatokat hozzáférhetővé tegyen a szélesebb szakmai közösség, illetve az érdeklődő olvasók számára. A megjelentetésre ajánlott értekezések- tisztelegve az alapítvány névadója előtt, akit munkássága két szakterülethez kötött- a nevelés-, illetve a nyelvtudomány területéhez kapcsolódnak. Publikált változatuk (esetleges vitatható részleteikkel, tévedéseikkel együtt) lényegében megegyezik a tudományos fokozathoz vagy egyetemi diplomához vezető értékelési folyamatban szereplő dolgozattal. Minőségüket a doktori iskolák, a képzőhelyek szakemberei fémjelzik. A TEPA reméli, hogy kezdeményezésével hozzájárul a szakmai diskurzusok élénkítéséhez, új kutatógenerációk megismertetéséhez.

Adatok
Kiadó
ELTE Eötvös Kiadó
Szerző
TÓTH-MÓZER SZILVIA
Oldalszám
258 oldal
Cikkszám
EEO125
Vélemények

Legyen Ön az első, aki véleményt ír!

Hasonló termékek