Nyitvatartás

1098 Budapest, IX.ker.

Dési Huber István u. 7.

Hétköznap 9-17 óráig.

Szeptember  1-ig

szombatonként 

ZÁRVA !

Fizetési megoldás
Hírlevél
Termékajánló
TOP termékek
Házhozszállítás

Djeco játékok 6 éves kortól

Fő kategória >Játékok, eszközök >Djeco játékok >Djeco játékok 6 éves kortól

Sorrend:

Karckép technika - The beauties' ball

 

Készíts gyönyörű rajzokat karctechnikával!

A készlet tartalma:

  • 4 karckép (22 x 15 cm)
  • 1 karcceruza
  • Színes útmutató füzet
 
1 790 Ft
Karckép technika - Űrutazás

Űrhajós varázslat!

A színek már rajta vannak a képeken, csak ki kell szabadítanod őket. A fából készült karcolóceruzával a vonalakat követve és körberajzolva a

képek kibontakoznak, miközben rengeteg érdekes grafikai átalakulást figyelhetsz meg a képeden.

Izgalmas, új technika a képkarcolás, a végeredmény pedig lélegzetelállító. A különleges képek sorozatként falidísznek és ajándéknak is kiválóak.

A készlet tartalma:

  • 4 db karckép (20 x 15 cm)
  • 1 db karctoll
  • 1 db színes útmutató füzet
 
1 790 Ft
Kártyajáték - Bata Plus -számcsata

Ebben a szórakoztató játékban akár három lappal is megnyerheted a csatát. Klasszikus kártyajáték az egész család számára.

  A játék célja: Gyűjtsd be az összes kártyát!

Játékszabály: A kártyákat jól keverjük össze és osszuk szét egyenlő számban a játékosok között. A játékosok a kártyákat fejjel lefelé helyezett pakliban tartják maguk előtt. Amikor kezdjük a játékot, vagy egy új kört a játékosok egyszerre felfordítják a paklijuk tetején lévő kártyát. Az a játékos, akié az alacsonyabb értékű lap, dönthet, úgy hogy, egy második kártyát is felfordítsanak. Ha nem, akkor az a játékos nyeri a kőrt, akié a nagyobb értékű kártya.

Kihívás! - ha a játékos kéri a második lap felfordítását: Felfordítanak még egy kártyát és játékosok összeadják a két felfordított kártya értékét. Akié a magasabb összeg, az nyeri meg, immáron a négy lapot… de ebben az esetben is az alacsonyabb értékű kártyák tulajdonosa dönthet úgy, hogy fordítsanak fel egy harmadik kártyát. Most minden játékos a három kártyája összegét adja össze, és a nagyobb összeget számláló játékos nyeri el az összes kártyát. Azokat a kártyákat, amiket megnyert egy játékos, tegye a paklija alá.

Csata! - azonos pontszám esetén csata következik: Minden játékos a már felfordított kártya (kártyák) tetejére helyez lefelé fordítva egy újabb kártyát, majd még egyet a számos felével láthatóan. Az a játékos, akié a nagyobb számot mutató felfordított kártya, nyeri meg a csatát és az összegyűlt kártyákat. Játék vége: Az a játékos nyer, aki begyűjtötte az összes kártyát, az összes játékostól!

Ajánlott életkor: 6-99 éves korig Játékosok száma: 2-4 játékos részére A doboz tartalma: 36 kártya 

 
2 680 Ft
Kártyajáték - Diamoniak - taktikai

Kalandos vagy óvatos, minden játékos kialakíthatja a saját stratégiáját, hogy felépítse a kastélyt.

Óvakodj a boszorkányoktól, mert megbabonáznak.

Ajánlott életkor: 5 - 99 éves korig

Játékosok száma: 2-4 fő

Játék tartalma: 54 kártyalap: 4x6=24  "kastély" kártya (20 "gyémánt" kártya, 7 "boszorkány"kártya, 3 "tündér" kártya)

A játék célja: Elsőként kell felépíteni a játékos színének megfelelő kastélyt

.
A játék előkészülete: Helyezzük a kártyákat lefelé fordítva az asztal  közepére.

A játék menete: Az óramutató járásával megegyező irányban halad a játék. A legfiatalabb játékos vesz egy kártyát, amit megmutat a többi játékosnak. A játék során a játékosoknak legalább egyszer húzniuk kell, azután eldönthetik, hogy húznak még vagy a következő játékos jöhet.

Amikor húz a játékos egy kártyát a pakliból 4 féle lehetősége van:

- Ha egy "kastély" kártyát húz:

- ha még nem kezdett el kastélyt építeni, akkor maga elé teszi a kártyát és elkezdi építeni a húzott lap színe szerinti kastélyt (hacsak egy másik játékos még nem kezdett el építeni ilyen színű kastélyt).

- Ha más már elkezdett ilyen színű kastélyt építeni, akkor a felhúzott lapot a jobb keze felől maga elé helyezi. Amikor a játékosra újra rákerül a sor, akkor minden kártyát, ami a saját színéhez tartozik, fel kell használnia a kastélyépítéshez. A más színű kastélykártyákat azonban az asztalra kell helyezni a játékos jobb oldalára (talán megszabadul tőlük vagy "eladja" őket később a játék során.)
Egy "kastély" kártya felhúzása után a játékos húzhat egy másik kártyát a pakliból.

- Ha egy "tündér" kártyát húzott: akkor leteszi a kártyát az asztalra a játékos a jobb oldalára, és húzhat egy másik lapot a pakliból.

- Ha "gyémánt" kártyát húz: akkor a jobboldalára teszi az asztalon és húzhat egy másik lapot a pakliból. A "gyémánt" kártyákkal "kastély" kártyákat  lehet venni másik játékostól, és segít kiegészíteni a saját kastélyt a saját színű kártyákkal (3 "gyémánt" kártyát lehet átváltani 1 "kastély" kártyára).

Vigyázat: - Ha egy játékos venni szeretne egy "kastély" kártyát (minden fordulóban csak 1 kártyát lehet venni) akkor nem húzhat a pakliból abban a fordulóban.
A játékosok nem utasíthatják el, hogy eladják a "kastély"kártyájukat.

- Ha a játékos egy "boszorkány" kártyát húz: Balszerencse. A játékosnak a "boszorkány" és 3-at a kártyái közül (gyémánt vagy a többi játékos színe szerinti kastély kártyát vagy akár a saját színű kastély kártyát is) a pakli mellé kell tennie az asztal közepére és a következő játékos jöhet. Ha kevesebb, mint 3 kártyája van, akkor annyit amennyi lapja maradt. - Ha a játékosnak van egy tündér kártyája, akkor azzal semlegesítheti a boszorkánykártyát úgy, hogy a boszorkány kártyát és a tündér kártyát a pakli mellé teszi az asztal közepére és a következő játékos jöhet.

A pakli: Amikor nincs több lap, akkor az egyik játékos veszi az összes lapot, ami a pakli mellett gyűjtöttek a játék során, megkeveri őket és visszateszi azokat egy új pakliként az asztal közepére.

Ki a nyertes? Az első játékos, akinek sikerül felépítenie a saját kastélyát teljesen (6 azonos színű kártyából), az nyer.

Főbb tulajdonságok


Életkor
5 éves kortól
Nem
Lányok
Játéktípus
Kártya játék
Tartalom
54 kártyalap: 4x6=24
 
2 850 Ft
Kártyajáték - Piou Piou - taktikai

Nagyon aranyos kártyajáték, ahol a logika és a jó taktika győz!

Gyűjtsd össze a kakas, tyúk és fészek kártyákat, hogy lehessen tojásod. Azután türelem két tyúk szükséges, hogy a tojásból a kiscsibe kikeljen. Nagyon figyelj mert a róka ellophatja a tojásodat de két harcos kakas legyőzi a rókát.

Ajánlott életkor: 5 - 99 éves korig

Játékosok száma: 2-5 fő

Játék tartalma: 31 kártya (4 róka, 10 kakas, 10 tyúk, 7 fészek és 18 tojás/csirke kártya)

A játék célja: 3 kiscsibét „kikelteni”.

Játékszabály: Helyezzük a tojáskártyákat kupacban középre a tojás képpel felfelé. Keverjük meg a lapokat. Osszunk ki 4 lapot minden játékosnak és a maradék lapot tegyük pakliba és azt tegyük a tojás kupac mellé középre. A legfiatalabb játékos kezd. A játék az óramutató járásának megfelelő irányban halad. Amikor rákerül a sor a játékosra, akkor választhat:

- vagy az egyik játékfeladatot hajtja végre (ld. később)

- vagy bedobja az egyik lapját a dobópakliba

A forduló végén a játékosnak ki kell egészítenie a húzópakliból a lapjait, hogy mindig 4 legyen a kezében.zután a következő játékos jön.

Játék feladatok:

- Vegyél fel egy tojást: Felmutatva 3 kártyát (kakas+tyúk+fészek), a játékos vehet egy tojás kártyát. Maga elé helyezi a tojás oldalával felfelé.

- Adj életet egy csirkének: A játékos bemutat 2 "tyúk" kártyát és közben imitálja egy tyúk kotkodácsolását. Akkor felfordít egyet a tojás kártyái közül és így kikelt egy új kiscsirkét.

- Vegyél egy tojást egy másik játékostól: A játékos bemutat egy "róka" kártyát egyik ellenfelének és elkéri egy tojás kártyáját (kikeltett kiscsibét már nem vehet el). A játékostárs visszatámadhat úgy, hogy bemutat 2 "kakas" kártyát (közben védelmezően kukorékoló hangot hallat),amit aztán be kell dobnia középre és azonnal 2 új lapot húz az eldobott lapok helyett.

Minden kártyát, amit bemutattak a játékosok azután be kell dobni középre és helyettük új lapot kell húzni középről. Amikor a pakli elfogyott, valaki megfordítja a bedobott lapokat és így új pakli keletkezik.

Figyelem: Senki nem fordíthatja fel azonnal a húzott tojást (vagyis keltheti ki a kiscsirkét)

Ki nyer? Az nyer, aki először tud 3 kiscsirkét „kikelteni”.

Főbb tulajdonságok


Életkor
2-5 évesek
Nem
Fiúk, Lányok, Mindkettő
Mit fejleszt?
Gondolkodás, logika
Játéktípus
Kártya játék
Termék méret
31 db-os
Játékosok száma
2 - 5 játékos
 
2 850 Ft
Kártyajáték - Piratatak taktikai

Hajót kell építenünk. Egy-egy építmény hat kártyalapból áll össze.

Az építést nehezíti, hogy a kalózok egy rossz lapjárással 3 már meglévő lapunkat is elvihetik. Sőt, a mi építményünkhöz tartozó lapok más játékosok birtokába is kerülhetnek, így aztán drága aranytallérokon kell megváltanunk azokat.

Ajánlott életkor: 5 éves kortól

Játékosok száma: 2-4 játékos

A játék tartalma: 55 kártyalap (4 x 6=24 hajó lap, 20 arany érme lap, 8 kalóz lap, 3 ágyú lap)

A játék célja: Elsőként kell összerakni a saját színednek megfelelő hajót.

 

A játék előkészülete: Tegyük a lapokat lefelé fordítva az asztal közepére.

A játék menete: Az óra járásának megfelelő irányban, minden játékos, amikor sorra kerül, akkor húz egy lapot és megmutatja a többieknek. A játék során a játékosoknak legalább egyszer húzniuk kell, azután eldönthetik, hogy tovább is húznak még vagy átadják ezt a jogot/passzolják.

4 lehetőség van:

- a játékos hajó lapot húzott: Ha a játékos még nem kezdte el a hajója összerakását, akkor maga elé helyezi a húzott lapot és eszerinti színű hajót kell majd összeépítenie. Kivéve, ha egy másik játékos már elkezdte összerakni azt a színű hajót.

Minden rákövetkező fordulóban, minden adott (először húzott) színű hajókártyával lehetősége van a játékosnak összerakni a hajóját. A játékos színének nem megfelelő hajókártyákat jobbra félre kell tennie. (Később a nem kellő kártyáktól lehetősége lesz a játékosnak megszabadulni vagy el tudja majd adni azokat a játék folyamán.)

Ha egy játékos hajólapot húz, utána folytathatja laphúzást, ha akarja.

- ágyú lapot húz a játékos: Félre kell tenni a játékos jobbjára és folytathatja a húzást.

- a játékos arany érme lapot húz: A jobbjára teszi és folytathatja a húzást. Az arany érmelappal a játékosnak lehetősége van hajólapot vennie egy másik játékostól, azért hogy összerakhassa a saját színű hajóját.

Figyelem: Ha egy játékos szeretne venni egy hajókártyát (csak egyet egy körben) akkor nem húzhat lapot. A játékostárs nem tagadhatja meg a hajólap eladást. (3 "arany érme" kártyát lehet átváltani 1 "hajó" kártyára).

- kalóz lapot húz a játékos: Oh jaj! Akkor 3 nála lévő lapot vissza kell adnia (arany érme vagy másik játékosnak megfelelő színű hajókártya, vagy akár saját színű hajókártya) + a kalóz kártyát a pakli mellé kell tennie és másik játékos következhet. (ha nincs 3 lapja, akkor a nála lévő maradék kártyákat kell odaadnia)

Másrészről, ha egy játékosnak van ágyú kártyája, akkor a kalózkártyát és az ágyú kártyát együtt a pakli mellé teszi (ekkor nem ad vissza lapokat). A következő játékos folytatja a játékot.

Pakli: Ha elfogy, akkor az egyik játékos fogja a lapokat, összekeveri, és új paklit csinál.

Ki nyer? Aki elsőként tudja összerakni a (saját színű) hajóját (6 azonos színű kártyából) msgnyeri a játékot.

Főbb tulajdonságok


Életkor
5 éves kortól
Nem
Fiúk
Mit fejleszt?
Memoria,megfigyelés, ügyességi
Játéktípus
Kártya játék
Anyaga
Papír
Termék méret
55 db -os.
 
2 850 Ft
  Kártyajáték - Zanimatch - megfigyelés, memória, gyorsaság

Remek időtöltés miközben fejlődik a memória és a beszédkészség.

Koncentrálj és fedezd fel, hogy van-e olyan állatos lapod, amit tartalmaz a gyűjtőkártya. A játék alapja a megfigyelés és a gyorsaság. Két féle játékszabállyal, nehézségi szinttel játszható! (a nehezebb játékban egy-egy lerakásnál a játékosoknak az állat pontos nevét hangosan ki is kell mondaniuk!)

Játékosok száma: 3-6 játékos

A játék tartalma: 12 nagy gyűjtőkártya, 60 db állatkártya, 1 indexkép (a játékban előforduló állatokat ismerteti)

 


Életkor:
5 éves kortól
72 db-os.
 
4 290 Ft
Kihívás  Roolygo  Partyjáték

Játékosok száma: 2 - 8 fő

 Szórakoztató társasjáték, melyben a pörgetés után a kártyán szereplő feladatot kell teljesíteni!

 
1 790 Ft
Kincstár -Trézors - taktikai kártyajáték

Térkép, kincs, kalózok mindez egy taktikai kártyajátékban.

A csomagban 21 db kincses kártya, 1 db gyémántot, 2 db pisztolyt, 3 db  ékszert, 4 db koronát, 5 db kupát és 6 db aranyat ábrázoló lap van. A kártyákon lévő csillagok megmutatják az értéküket, minél ritkább a kincs, annál értékesebb. Minden játékosnak 7 db kalózkártyája van, 6 kincset és 1 kincses térképet ábrázoló és van  1 db pontot levonó kártyája. Mindezekkel az a cél, hogy gyors akcióval, jó taktikával kell megszerezni a kincsesszigeten a legnagyobb kincset!

Tartalma:

  • 59 db kártya
  • Ajánlott életkor: 7 - 99 éves korig
 
3 490 Ft
Kis divatház - Matricák 2 ív

A Kis divatházban tervezés, szabás, varrás, ruhapróba. Matricázó a Djeco-tól. Korlátozott számban kapható!

A divat világa iránt érdeklődő ifjú hölgyek egyik kedvence ez a matricagyűjtemény. A szabás-varrás, öltözködés, kiegészítők témaköréből szinte minden megtalálható az inspiráló készletben, melynek elemi egyenként, vagy egymás mellé ragasztva is jól mutatnak, de felhasználhatók ajándékok, képeslapok dekorálására is.

  • 160 db matrica ( 2 lap )
 
990 Ft
Kunayala - Stratégia és logikai társasjáték

Előkészületek: Minden játékos kap egy vaskos hal lapkát, ami megmutatja, melyik szín az övék. Megnézik ezt a lapot, de nem mutatják meg a többieknek, hanem képpel lefelé maguk elé teszik (bármikor megleshetik a játék során, de továbbra sem mutatják a többi játékosnak.) Ezután minden játékos kap egy korall kártyát, amit a korall felével felfelé maga elé tesz. Innen indul majd a halrajuk. A maradék kártyákat jól keverjük meg, majd válasszuk szét négy, nagyjából egyenlő nagyságú paklira, a halszálkás oldalukkal felfelé. Mind a négy pakli legfelső lapját fordítsuk fel és tegyük a pakli mellé. A játék menete: A játékosok egy halrajt próbálnak összeállítani, úgy, hogy a játék végére az ő színükhöz tartozó halak kerüljenek többségbe. A játékosok órajárás irányában követik egymást. A legfiatalabb játékos kezd. A saját körében egy játékos: - Választ kettőt a paklik melletti, felfordított lapok közül. - Ezek közül egyet a saját rajába kell tennie, a másikat egy ellenfélébe. - Majd felfordít két lapot a paklik tetejéről, ahonnan elvette őket, hogy mindig négy lap legyen felfordítva. Kártyák elhelyezése: A lapokat úgy kell lehelyezni, hogy oldalukkal (nem átlósan) érintkezzenek egy vagy több lappal, az alábbi szabályok szerint: • Korallok: a korall kártyákat bármelyik másik kártya mellé letehetjük, és bármilyen más lapot letehetünk egy korall mellé. • Halak: a hal kártyákat másik hal kártyák mellé tehetjük, mindaddig, amíg legalább egy szín megegyezik rajtuk (a hal színe, a tengerfenék színe, vagy mindkettő). • Cápák: a cápákat rátesszük a hal kártyákra. A cápa így befalja a halat, az a lap pedig kikerül a játékból. A cápa kártyákat mindig az ellenfél halrajába kell tennünk. - Ne feledjük: cápa kártya mellé halat és korallt is letehetünk. - Ne feledjük: ha a paklikból négy cápa lapot fordítunk fel, egyet dobjunk és fordítsunk fel egy másikat. • Polipok: amikor egy polip kártyát fordítunk fel, az automatikusan ahhoz a játékoshoz kerül, akinek a legtöbb korall lapja van maga előtt. Ez a játékos az egyik koralljára teszi a polipot. Ha több játékosnak is ugyanannyi korallja van, a polip kártyát dobjuk, és felfordítunk egy másik lapot ugyanabból a pakliból. A polip kártya mellé halat és korallt is letehetünk. • A halak átka: amikor hosszában, vagy széltében három ugyanolyan hátterű hal kártya kerül egymás mellé, lecsap rájuk az átok – a halakat fel kell áldoznunk és átfordítani a szálkás oldalukra. A halszálkás lapok mellé pedig csak korallokat tehetünk. A játék vége: a játék akkor ér véget, ha három pakli teljesen lefogyott. A játékosok ezután összeszámolják a pontjaikat az alábbiak szerint. - 1 pont jár minden halért a a saját rajban és az ellenfelek rajaiban is, ami a játékos színét viseli. (Ne feledjük, hogy a halakat számoljuk, nem a kártyákat. Ha egy lapon két hal látható, azt 2 pontot ér.) - 3 pont jár akkor, ha a játékos saját rajában a saját színű halak vannak többségben. - 1 pont jár minden, a saját rajban lévő polipért. - 2 pont jár annak a játékosnak, akinek a legtöbb cápa van a rajában (döntetlen esetén minden érintettjátékos kap 2 pontot.) Győzelem: Az a játékos nyeri a játékot, aki a legtöbb pontot gyűjtötte. Döntetlen esetén az győz, akinek a legtöbb halyeri a játékot, aki a legtöbb pontot gyűjtötte. Döntetlen esetén az győz, akinek a legtöbb hal gyeri a játékot, aki a legtöbb pontot gyűjtötte. Döntetlen esetén az győz, akinek a legtöbb hal gyeri a játékot, aki a legtöbb pontot gyűjtötte. Döntetlen esetén az győz, akinek a legtöbb hal gyeri a játékot, aki a legtöbb pontot gyűjtötte. Döntetlen esetén az győz, akinek a legtöbb hal gyűlt össze a rajába.

 
4 390 Ft
Logi-kacsa-láb - Crazy Ducks - Logikai  kártyajáték

Szerencse és logikus gondolkodás, ez a kettő kell a győzelemhez.

A kártyajáték jó logikai készségfejlesztő társasjáték. A láb-számláló kártyajáték lényege, hogy a játékos a már felfedett lapok alapján helyesen tippelje meg az ellenfél lapjának a színét. Így tud kártyalapokat gyűjteni, az, aki a legtöbb kártyalapot begyűjti ő a nyertes.

 
3 490 Ft

Sorrend: