Nyitvatartás

1098 Budapest, IX.ker.

Dési Huber István u. 7.

Hétköznap 9-17 óráig.

Szeptember  1-ig

szombatonként 

ZÁRVA !

Augusztus

10-től 20-ig

 üzletünk szabadság miatt zárva tart.

.

Fizetési megoldás
Hírlevél
Termékajánló
TOP termékek
Házhozszállítás

Figyelemfejlesztés, memória

Fő kategória >Játékok, eszközök >Figyelemfejlesztés, memória

Sorrend:

Kérdezz, felelek - Kártyajáték - Oudordodo
Mutasd meg milyen jó nyomozó vagy. Dodót a medvebocsot kell megtalálnod. Légy rafinált kérdezgetés közben, hogy minél hamarabb rálelj. DJECO kártyajáték: OUDORDODO – logika, megfigyelés, memória Ajánlott életkor: 4 éves kortól Játékosok száma: 2- 4 játékos A játék tartalma: 50 lap - 24 kártya, 16 zseton, 10 «Dodo» (maci) lap A játék célja: Elsőként megnyerni 5 zsetont. 
2 860 Ft
  Kettős ügynök - Amőba járék,amiben a tábla ellened fordulhat...

 

A Kettős ügynök egy izgalmas stratégiai játék, melyhez a memóriádra és egy kis szerencsére is szükség van! A játék alapja az amőba, amiben most a tábla ellened fordulhat. A trükk a korongok mágnesességében és a tábla cserélhető mágnes csíkjaiban rejlik, melyek bármikor megfordíthatják a színeket.

245.760 különböző kombináció!

  • Ajánlott életkor: 8 - 99
  • Játékosok száma: 2 - 2

 

 
5 790 Ft
Kinél van? (GKL90)
Kinél van?

Káosz a gyerekszobában! Louisa és barátai éppen rendet tettek a gyerekszobában, mikor hirtelen felbukkan testvérük, és ismét szétpakol mindent. Kezdődhet az egész elölről! A Kinél van? társasjátékban, a játékosoknak meg kell jegyezniük, hogy milyen kártyalap van a játékostársai kezében. Párokat csak úgy tudnak gyűjteni, ha a megfelelő játékostársának teszi fel a megfelelő tárgyat ábrázoló kártyalapért a kérdést. A kulcs a figyelem, és a memória!

  • Ajánlott életkor: 4 - 99
  • Játékosok száma: 3 - 5
  • Játékidő: 30 - 30 perc
 
2 890 Ft
Kitalálod? Mystery képkereső játék - Emberek

Kérdezz ügyesen a képen látható emberek külső jegyeire és te lehetsz a nyertes! A játékosok egymásnak 1-1 kérdést tesznek fel. Ha biztos vagy a kitalálandó figurában rákérdezhetsz, de ha elhibázod elveszted a partit, és az ellenfeled győz!

A csomag tartalma:

- 2 db tábla

- kártyák  

 

Ajánlott kor: 5-12 

 
1 950 Ft
Kövesd azt az autót!  Különleges párosító

Az Orchard Toys Learning Games sorozat elősegíti, hogy a gyermekek örömmel játsszanak együtt, kommunikáljanak egymással. A Kövesd azt az autót párosító játék a következő területek fejlesztéséhez járul hozzá:
-          megfigyelő képesség,
-          egyeztetés, párosítás
-          szociális készségek,
-          stratégiai gondolkozás

Életkor: 4 éves kortól

Játékosok száma: 2-4

 
3 220 Ft
Kukori és Kotkoda

MESEKÁRTYA
Ki mondta, hogy a baromfik élete unalmas. Mi tudjuk, hogy nem az! Hiszen akkor hogyan is lehetne ilyen izgalmas kártyajátékot játszani velük. Egy újabb nosztalgikus rajzfilm sorozat elevenedik meg a kártyalapokon, jó játékot kívánunk hozzá!
Lapok száma: 32
Játékmód: Fekete Péter, Memória
Kivitel: dobozos

 
600 Ft
Kunayala - Stratégia és logikai társasjáték

Előkészületek: Minden játékos kap egy vaskos hal lapkát, ami megmutatja, melyik szín az övék. Megnézik ezt a lapot, de nem mutatják meg a többieknek, hanem képpel lefelé maguk elé teszik (bármikor megleshetik a játék során, de továbbra sem mutatják a többi játékosnak.) Ezután minden játékos kap egy korall kártyát, amit a korall felével felfelé maga elé tesz. Innen indul majd a halrajuk. A maradék kártyákat jól keverjük meg, majd válasszuk szét négy, nagyjából egyenlő nagyságú paklira, a halszálkás oldalukkal felfelé. Mind a négy pakli legfelső lapját fordítsuk fel és tegyük a pakli mellé. A játék menete: A játékosok egy halrajt próbálnak összeállítani, úgy, hogy a játék végére az ő színükhöz tartozó halak kerüljenek többségbe. A játékosok órajárás irányában követik egymást. A legfiatalabb játékos kezd. A saját körében egy játékos: - Választ kettőt a paklik melletti, felfordított lapok közül. - Ezek közül egyet a saját rajába kell tennie, a másikat egy ellenfélébe. - Majd felfordít két lapot a paklik tetejéről, ahonnan elvette őket, hogy mindig négy lap legyen felfordítva. Kártyák elhelyezése: A lapokat úgy kell lehelyezni, hogy oldalukkal (nem átlósan) érintkezzenek egy vagy több lappal, az alábbi szabályok szerint: • Korallok: a korall kártyákat bármelyik másik kártya mellé letehetjük, és bármilyen más lapot letehetünk egy korall mellé. • Halak: a hal kártyákat másik hal kártyák mellé tehetjük, mindaddig, amíg legalább egy szín megegyezik rajtuk (a hal színe, a tengerfenék színe, vagy mindkettő). • Cápák: a cápákat rátesszük a hal kártyákra. A cápa így befalja a halat, az a lap pedig kikerül a játékból. A cápa kártyákat mindig az ellenfél halrajába kell tennünk. - Ne feledjük: cápa kártya mellé halat és korallt is letehetünk. - Ne feledjük: ha a paklikból négy cápa lapot fordítunk fel, egyet dobjunk és fordítsunk fel egy másikat. • Polipok: amikor egy polip kártyát fordítunk fel, az automatikusan ahhoz a játékoshoz kerül, akinek a legtöbb korall lapja van maga előtt. Ez a játékos az egyik koralljára teszi a polipot. Ha több játékosnak is ugyanannyi korallja van, a polip kártyát dobjuk, és felfordítunk egy másik lapot ugyanabból a pakliból. A polip kártya mellé halat és korallt is letehetünk. • A halak átka: amikor hosszában, vagy széltében három ugyanolyan hátterű hal kártya kerül egymás mellé, lecsap rájuk az átok – a halakat fel kell áldoznunk és átfordítani a szálkás oldalukra. A halszálkás lapok mellé pedig csak korallokat tehetünk. A játék vége: a játék akkor ér véget, ha három pakli teljesen lefogyott. A játékosok ezután összeszámolják a pontjaikat az alábbiak szerint. - 1 pont jár minden halért a a saját rajban és az ellenfelek rajaiban is, ami a játékos színét viseli. (Ne feledjük, hogy a halakat számoljuk, nem a kártyákat. Ha egy lapon két hal látható, azt 2 pontot ér.) - 3 pont jár akkor, ha a játékos saját rajában a saját színű halak vannak többségben. - 1 pont jár minden, a saját rajban lévő polipért. - 2 pont jár annak a játékosnak, akinek a legtöbb cápa van a rajában (döntetlen esetén minden érintettjátékos kap 2 pontot.) Győzelem: Az a játékos nyeri a játékot, aki a legtöbb pontot gyűjtötte. Döntetlen esetén az győz, akinek a legtöbb halyeri a játékot, aki a legtöbb pontot gyűjtötte. Döntetlen esetén az győz, akinek a legtöbb hal gyeri a játékot, aki a legtöbb pontot gyűjtötte. Döntetlen esetén az győz, akinek a legtöbb hal gyeri a játékot, aki a legtöbb pontot gyűjtötte. Döntetlen esetén az győz, akinek a legtöbb hal gyeri a játékot, aki a legtöbb pontot gyűjtötte. Döntetlen esetén az győz, akinek a legtöbb hal gyűlt össze a rajába.

 
4 390 Ft
Kutyatár kártyajáték  4 az 1- ben

KUTYAVERSENY – A nagyobb kutyus viszi a kisebbeket! De vigyázz, Lili minden kutyust visz. Vajon kié lesz a legtöbb kutya? KUTYAMEMÓ – Találja meg minden kutya a párját. Akinek a legjobb a memóriája, azé lesz a legtöbb aranyos kutyus. KINÉL VAN LILI? – Kinek a kezében marad Lili? A párokat tegyétek le, és húzzatok egymástól pókerarccal! Kinél marad Lili? KUTYATÁR – Lili egy kutyust fogadott örökbe. Társadnak csak igennel és nemmel válaszolva segíts, hogy kitalálja, melyik kutyus az! Játékszabály a dobozban!

Ezt a játékot 3-8 éves gyerekek számára ajánljuk.

 
2 250 Ft
Légycsapó - Állandó figyelem és villámgyors reflex

Fergeteges gyorsasági játék! Csapd fel a kártyát, csapd le a legyet!

Elő a légycsapókkal, támadnak a legyek!
A játékosok egymás után fordítják fel a lapokat a saját paklijukból, méghozzá úgy, hogy a többiek felé mutatják először. De vigyázat! A gyorsaság itt mindennél fontosabb! Ha a lapon repkedő légy van, az az asztal közepére kerül, ha viszont légycsapó, akkor amelyik játékos hamarabb kapcsol, azé lesz a sok lecsapott légy! Állandó figyelem és villámgyors reflex kell hát a győzelemhez - hiszen hogy máshogy is lehet elkapni a pimasz legyeket?

 
2 490 Ft

Sorrend: