Tudományos közlemények
- Tar Éva-Kullmann Lajos: Az fNO szemléleti keretének alkalmazhatósága beszédhanghiba tüneteit mutató gyermekeklogopédiai ellátásban
- Kiss Erika: Adaptív és nem adaptív megbirkózási stratégiák jellemzői látássérült gyermeket nevelő szülők körében
- Györkő Enikő-Lábadi Beatrix-Beke Anna-Szeszák Szilvia: A munkamemória és a numerikus képesség összefüggése koraszülött gyermekek vizsgálatában
- Aranyos Györgyi-Bank Éva: A családi működés és a szorongás összefüggései a tanulás motivációval tanulási zavarral küzdő tanulók körében
- Krausz Anita: Az integráció és az inklúzió elmélete és gyakorlata külföldön és hazánkban
A gyakorlat műhelyélből
- Harbainé Szekeres Éva-Szekeres Ágota-Horváth Endre:A szociometria alkalmazását támogató SMETRY keretrendszer felhasználási lehetőségei a pedagógiai gyakorlatban
- Vissi Tímea-Feketéné Szabó Éva-Papp Gabriella: Tanuláshoz szükséges készségek mérése DIFER programcsomaggal cerebrális parézissel élő gyermekek körében
A gyógypedagógia története
- Gereben Ferencné: Mesterképzés a gyógypedagógiai felsőoktatásban- TERÁPIÁS megközelítésben, történeti és szakmai kitekintésben